Serwis Scania Słubice powitał pierwszych klientów. Stało się to zaledwie pół roku po wmurowaniu kamienia węgielnego. Słubicki serwis jest 41. tego typu obiektem serwisowym sieci Scania w Polsce.
Lokalizacja serwisu w Słubicach, w strategicznym punkcie na mapie logistycznej kraju, tuż przy granicy z Niemcami, nie jest przypadkowa. Wybór tego miejsca odzwierciedla dążenie Scanii do zapewnienia najlepszego wsparcia swoim klientom. Wielu z nich działa w regionie, a ich floty regularnie przemierzają trasy międzynarodowe. Bliskość serwisu pozwoli na skrócenie czasu naprawy pojazdów. Jest to kluczowe w kontekście minimalizowania przestojów w transporcie.
Serwis Scania Słubice – co czeka na klientów?
Obiekt w Słubicach to nowoczesne centrum serwisowe o powierzchni użytkowej ok.
1 450 m². Posiada duży plac parkingowy – 6 000 m², przygotowany do obsługi samochodów elektrycznych (odpowiednia instalacja elektryczna).
Serwis został wyposażony w najnowsze narzędzia diagnostyczne, które pozwalają na szybką identyfikację usterek i sprawne przeprowadzenie napraw. Posiada też suwnicę oraz ramę do prostowania marki Josam, umożliwiające sprawną wymianę oraz naprawę kabin, prostowanie ram pojazdów wszystkich marek oraz naczep. W serwisie znajdują się także specjalistyczne stanowiska dostosowane do obsługi różnorodnych typów pojazdów. To umożliwia kompleksową obsługę flot klientów. W budynku znajduje się też biuro obsługi klienta oraz biuro handlowe.
– Jeżeli chodzi o udogodnienia dla klientów, to poza wyposażeniem podstawowym, jak miejsca parkingowe i toaleta dla niepełnosprawnych, nasi goście mają do dyspozycji toaletę z prysznicem oraz osobne pomieszczenie z aneksem kuchennym, w którym mogą podczas odpoczynku zregenerować się posiłkiem i napić
się kawy. – komentuje Rafał Kakuła, dyrektor Scania Szczecin.
Zrównoważony rozwój
Serwis w Słubicach posiada rozwiązania przyjazne dla środowiska, jak: ogrzewanie i klimatyzacja zasilane zieloną energią, panele PV oraz pompy ciepła.