sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMAX Trailer numer 10 000

MAX Trailer numer 10 000

Do rąk klienta została przekazana dziesięciotysięczna naczepa MAX Trailer. Podobnie jak inne pojazdy z tej gamy została wyprodukowana w polskim zakładzie firmy Faymonville w Goleniowie.

Modułowe pojazdy MAX Trailer zostały zaprezentowane przez firmę Faymonville w 2012 roku. Ich nowatorska koncepcja łączyła standaryzację po stronie producenta i dalece posuniętą specjalizację wykorzystania gotowych pojazdów przez nabywców. Pomysł ten zrodził wiele pytań wśród specjalistów zajmujących się transportem ponadnormatywnym. Z czasem wątpliwości się rozwiały, czego dowodem jest MAX Trailer z numerem 10 000, który właśnie opuścił hale produkcyjne.

Zasada jest prosta: MAX Trailer oferuje szereg różnych typów pojazdów do transportu ponadnormatywnego. Każdy z nich optymalnie spełnia wymagania określonych grup nabywców i jest wyposażony w akcesoria, które ułatwiają pracę.

– Ta standaryzacja była strzałem w dziesiątkę z punktu widzenia klientów. Konstrukcje, które oferujemy wnikliwie przeanalizowaliśmy w fazie projektowania, a ich cechy dokładnie odzwierciedlają potrzeby branży – mówi Mario Faymonville, dyrektor produktu. – Nasza baza klientów stale rosła. To samo dotyczy naszej sieci sprzedaży i serwisu, która rozciąga się na całą Europę. Standardowe pojazdy ze zoptymalizowanym wyposażeniem o najwyższej jakości podbiły rynek. Oferują znakomity stosunek ceny do walorów użytkowych.

MAX Trailer dla Rutges Cargo

Naczepę MAX Trailer numer 10 000 odebrała holenderska firma Rutges Cargo. Jej wybór padł na poszerzaną naczepę niskopodwoziową MAX100 z pokładem wyposażonym we wnęki na koła. Pojazd dostarczyła firma Hertoghs Carrosserieën w Roosendaal, która jest jednym z dilerów MAX Trailer.

max trailer
Naczepa niskopodwoziowa MAX510.

– Rozpoczęliśmy w 2012 roku od serii naczep niskopodwoziowych MAX100. Z czasem asortyment uzupełniły naczepy platformowe, niskopodwoziowe oraz przyczepy – opowiada Mario Faymonville, streszczając rozwój koncepcji pojazdów MAX Trailer.

Fabryka rośnie

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, powiększył się również zakład produkcyjny w Goleniowie. Obecnie zajmuje powierzchnię 55 000 mkw. i ma najnowocześniejsze urządzenia, gwarantujące wysoką jakość opuszczających go produktów.

max trailer
Przyczepa typu MAX600 przeznaczona głównie do transportu maszyn budowlanych.

Obecnie dostępnych jest sześć podstawowych typów pojazdów MAX Trailer. MAX100 to naczepa niskopodwoziowa dostępna również w wersji rozszerzanej, z wnękami na koła, a na życzenie także z plandeką. Może mieć od 2 do 6 osi. MAX200 jest naczepą platformową, w opcji wydłużaną, z 3 lub 4 osiami. Oba typy są wyposażane w osie skrętne nadążne lub ze skrętem wymuszonym.

MAX300 to przyczepa z 2 lub 3 osiami centralnymi i rampami umożliwiającymi wprowadzenie na pokład pojazdów lub maszyn. MAX410 to naczepa platforma do ciężkich ładunków, np. elementów żurawi. Może mieć od 3 do 5 osi ze skrętem wymuszonym. MAX510 z kolej jest naczepą niskopodwoziową z tylnym wózkiem z 2 lub 3 osiami wahliwymi, opcjonalnie ze wspomaganiem skrętu. Naczepa ma zdejmowaną łabędzią szyję i rozsuwany teleskopowo pokład. MAX600 to przyczepa z obrotnicą i 3 lub 4 osiami, przeznaczona głównie do transportu maszyn budowlanych.

max trailer
Wysoki popyt na naczepy MAX Trailer spowodował, że konieczna była rozbudowa zakładu w Goleniowie. Dziesięciotysięczny pojazd to kamień milowy w jego rozwoju.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź