Z dniem dzisiejszym (1 września) Małgorzata Cecherz objęła stanowisko dyrektora ds. operacji marketingowych w Stellantis Polska.
W nowej roli będzie odpowiedzialna za koordynację i realizację strategii marketingowych, optymalizację procesów i analizy danych oraz wspieranie rozwoju marek Stellantis na polskim rynku. Będzie raportować bezpośrednio do Wojciecha Tomaszkiewicza, dyrektora generalnego Stellantis Polska.
Małgorzata Cecherz doświadczenie zdobywała zarówno w branży motoryzacyjnej jak i FMCG. Karierę zawodową rozpoczęła w strukturach L’Oréal Polska. Następnie przez dekadę rozwijała kompetencje w Procter & Gamble. Odpowiadała tam za strategię biznesową oraz działania sprzedażowe i marketingowe dla marek beauty z segmentu luksusowego i premium, min. Gucci, Dolce&Gabbana, Hugo Boss czy Valentio.
Od 2012 roku związana była z BMW Group, gdzie przez 12 lat pełniła szereg kluczowych funkcji marketingowych. Jako dyrektor marketingu w Polsce odpowiadała za lokalną strategię i działania dla marek BMW oraz MINI, wprowadzając m.in. koncepcję „BMW Driving Luxury” – nagrodzoną prestiżowym tytułem EFFIE. Następnie, w monachijskiej centrali firmy w dziale Business Steering Luxury Class, współtworzyła strategię segmentu luksusowego dla kluczowych rynków. Tym samym znacznie zwiększyła efektywność pozyskiwania klientów.
W latach 2018–2023 pełniła funkcję dyrektor marketingu dla Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej. Odpowiadała za tworzenie i realizację kompleksowych działań marketingowych łączących długoterminową wizję marki z krótkoterminowymi celami biznesowymi w 12 krajach regionu.
Małgorzata Cecherz jest absolwentką historii sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów MBA w EDHEC Business School we Francji.
„Z przyjemnością witamy Małgorzatę w zespole Stellantis Polska. Jej wiedza i unikatowe, międzynarodowe doświadczenie, łączące znajomość branży motoryzacyjnej z rynkiem towarów luksusowych i premium, będą nieocenione w realizacji naszych celów marketingowych, szczególnie w kontekście rozwoju nowoczesnych kanałów komunikacji, zarządzania relacjami z klientem oraz transformacji elektromobilnej” – powiedział Wojciech Tomaszkiewicz, dyrektor generalny Stellantis Polska.