piątek, 19 września, 2025
Strona głównaAktualnościMałgorzata Cecherz dyrektorem ds. operacji marketingowych w Stellantis Polska

Małgorzata Cecherz dyrektorem ds. operacji marketingowych w Stellantis Polska

Z dniem dzisiejszym (1 września) Małgorzata Cecherz objęła stanowisko dyrektora ds. operacji marketingowych w Stellantis Polska.

W nowej roli będzie odpowiedzialna za koordynację i realizację strategii marketingowych, optymalizację procesów i analizy danych oraz wspieranie rozwoju marek Stellantis na polskim rynku. Będzie raportować bezpośrednio do Wojciecha Tomaszkiewicza, dyrektora generalnego Stellantis Polska.

Małgorzata Cecherz doświadczenie zdobywała zarówno w branży motoryzacyjnej jak i FMCG. Karierę zawodową rozpoczęła w strukturach L’Oréal Polska. Następnie przez dekadę rozwijała kompetencje w Procter & Gamble. Odpowiadała tam za strategię biznesową oraz działania sprzedażowe i marketingowe dla marek beauty z segmentu luksusowego i premium, min. Gucci, Dolce&Gabbana, Hugo Boss czy Valentio.

Od 2012 roku związana była z BMW Group, gdzie przez 12 lat pełniła szereg kluczowych funkcji marketingowych. Jako dyrektor marketingu w Polsce odpowiadała za lokalną strategię i działania dla marek BMW oraz MINI, wprowadzając m.in. koncepcję „BMW Driving Luxury” – nagrodzoną prestiżowym tytułem EFFIE. Następnie, w monachijskiej centrali firmy w dziale Business Steering Luxury Class, współtworzyła strategię segmentu luksusowego dla kluczowych rynków. Tym samym znacznie zwiększyła efektywność pozyskiwania klientów.

W latach 2018–2023 pełniła funkcję dyrektor marketingu dla Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej. Odpowiadała za tworzenie i realizację kompleksowych działań marketingowych łączących długoterminową wizję marki z krótkoterminowymi celami biznesowymi w 12 krajach regionu.

Małgorzata Cecherz jest absolwentką historii sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów MBA w EDHEC Business School we Francji.

„Z przyjemnością witamy Małgorzatę w zespole Stellantis Polska. Jej wiedza i unikatowe, międzynarodowe doświadczenie, łączące znajomość branży motoryzacyjnej z rynkiem towarów luksusowych i premium, będą nieocenione w realizacji naszych celów marketingowych, szczególnie w kontekście rozwoju nowoczesnych kanałów komunikacji, zarządzania relacjami z klientem oraz transformacji elektromobilnej” – powiedział Wojciech Tomaszkiewicz, dyrektor generalny Stellantis Polska.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź