sobota, 16 sierpnia, 2025
Strona głównaAktualnościLive Tracking GLS pomoże śledzić kuriera w czasie rzeczywistym

Live Tracking GLS pomoże śledzić kuriera w czasie rzeczywistym

GLS Poland wprowadza nowoczesne narzędzie, pozwalające odbiorcom „widzieć”, gdzie znajduje się ich paczka. Umożliwia to funkcja Live Tracking GLS, która pozwoli na śledzenie kuriera w czasie rzeczywistym na ekranie komputera, bądź telefonu. Odbiorca będzie nie tylko wiedział, kiedy kurier dostarczy jego paczkę do drzwi lub punktu paczkowego. Jest to nowość na polskim rynku.

– W GLS Poland chcemy, by technologia pracowała dla ludzi. Dlatego zamiast kolejnego SMS-a z przedziałem czasowym, dajemy klientom możliwość dokładnego śledzenia przesyłki na żywo– z precyzją czasu dostawy do 15 minut. Zachęcam wszystkich nadawców do skorzystania z tego rozwiązania i przekonania się, jak znacząco może ono podnieść jakość doświadczenia odbiorcy– mówi Gabriel Gawron, Business Product Owner Live Tracking GLS Poland.

Gdzie działa i jak działa Live Tracking GLS?

Obecnie usługa działa w zasięgu 43 (z 51) oddziałów GLS. Obejmuje zatem niemal cały kraj – m.in. w rejonie Warszawy, Czeladzi, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Płocka, Tarnowa, Łodzi, Poznania, Wrocławia i innych. GLS intensywnie rozszerza jej zasięg – już wkrótce dostępna będzie na terenie całej Polski.

Dzięki Live Tracking GLS odbiorca może dokładnie zaplanować swój dzień – bez konieczności czekania na kuriera w niezbyt precyzyjnym przedziale czasowym. Widząc trasę i postęp doręczeń na żywo, odbiorca widzi, ile czasu zostało do doręczenia paczki – z dokładnością aż do 15 minut. Usługa realizowana jest zarówno w dostawach do domu jak i – co stanowi nowość na rynku – doręczeniach do automatów paczkowych oraz punktów odbioru.

Live Tracking to przede wszystkim pełna kontrola nad dostawą. Dynamiczne okno czasowe doręczenia aktualizowane w czasie rzeczywistym (uwzględniające np. korki czy zmiany w trasie), możliwość śledzenia trasy kuriera na interaktywnej mapie oraz informacja o liczbie przystanków dzielących przesyłkę od odbiorcy. Co więcej, jeżeli zaproponowany przedział czasowy nie pasuje odbiorcy, może on skontaktować się z kurierem i ustalić z nim nową odpowiadającą mu formę doręczenia.

Wszystko działa bez konieczności instalowania aplikacji. Wystarczy kliknąć w link podany w wiadomości e-mail, by natychmiast uzyskać dostęp do podglądu trasy paczki. Dzięki temu odbiorcy wiedzą dokładnie, kiedy pojawi się kurier, a cały proces staje się bardziej przejrzysty i przewidywalny.

To realna korzyść dla odbiorców przesyłek: więcej spokoju, swobody i wygody w planowaniu codziennych aktywności. To także konkretna wartość dodana dla sklepów internetowych. Nowoczesna usługa GLS daje klientowi znacznie więcej niż standardowe śledzenie przesyłki, wzmacniając pozytywne doświadczenie zakupowe i zwiększając szansę na jego powrót. Warto dodać, że coraz więcej konsumentów kieruje się wygodą i elastycznością przy wyborze sklepu internetowego. Dlatego rozwiązania takie jak Live Tracking mogą realnie wpłynąć na decyzję zakupową. Staną się wyróżnikiem oferty sklepu współpracującego z innowacyjnym operatorem logistycznym.

Więcej niż technologia

Wprowadzenie usługi Live Tracking to element długofalowej strategii GLS Poland. Koncentruje się ona na innowacjach, jakości obsługi i realnych korzyściach dla użytkowników. Zarówno indywidualnych, jak i biznesowych.

– Ludzie nie chcą już tylko szybkich dostaw. Chcą dostaw, które pasują do ich trybu życia. Live Tracking to nasza odpowiedź – mówi Marek Matysik, Senior Manager Operational Solutions Development GLS Poland – Dla nas to nie tylko technologia, ale wartość dodana i prawdziwa zmiana w codziennych doświadczeniach naszych klientów. Chcemy nie tylko spełniać oczekiwania, ale je przekraczać – i po prostu zachwycać nadawców i odbiorców przesyłek jakością obsługi.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź