środa, 12 marca, 2025
Strona głównaAktualnościKia PV5: czas na premierę!

Kia PV5: czas na premierę!

Kia PV5 to pierwsze auto skonstruowane zgodnie ze strategią biznesową Platform Beyond Vehicle (PBV). W momencie debiutu pojazd będzie dostępny w wersji osobowej i dostawczej. Wyróżnia go modułowa konstrukcja, która zapewnia niesłychaną łatwość dostosowania do chwilowych potrzeb. Wymiana modułów jest szybka i łatwa. Producent deklaruje zasięg do 400 km i zapewnia opcję 30-minutowego szybkiego ładowania. Na rynek Europy i Korei samochód trafi w drugiej połowie 2025 roku. Potem przyjdzie czas debiutu na innych rynkach.

Podczas Kia EV Day 2025, który odbywa się w Tarragonie w Hiszpanii, marka prezentuje nowego PV5. Ta średniej wielkości furgonetka jest pierwszym produkcyjnym modelem, który debiutuje w ramach globalnej strategii biznesowej Kia Platform Beyond Vehicle (PBV). PV5 zapewnia niespotykane dotąd wykorzystanie przestrzeni za sprawą innowacyjnych modułów. Dzięki nim oferuje niezrównaną elastyczność zabudowy.

Trzy wersje nadwozia

PV5 jest oferowane w trzech wersjach nadwozia – Passenger, Cargo i Chassis Cab. Podobnie jak wszystkie przyszłe modele marki Kia z rodziny PBV, PV5 wykorzystuje wiodącą na świecie technologię stosowaną w samochodach elektrycznych marki. Potrafi spełnić zróżnicowane potrzeby szerokiej grupy klientów.

Kia PV5 jest zbudowana na platformie E-GMP.S, która ze względu na konstrukcję przypomina elektryczną deskorolkę, umożliwiającą łączenie z nią różnych typów nadwozi. Na tej samej platformie zostaną skonstruowane pozostałe modele z rodziny PBV.

„Łącząc wartości filozofii projektowania marki Kia „Przeciwieństwa, które się uzupełniają”, bezemisyjny i wydajny elektryczny układ napędowy oraz bezprecedensową elastyczność nowej architektury pojazdów typu PBV, PV5 odzwierciedla nasze najbardziej podstawowe wartości jako dostawcy zrównoważonych rozwiązań z zakresu mobilności” – mówi Ho Sung Song, prezes i dyrektor generalny marki Kia.

Ho Sung Song przyznaje, że nowoczesne auta stały się niezwykle złożone. Dzięki PV5 Kia połączyła wiele najnowocześniejszych technologii, aby uprościć życie użytkowników w zakresie mobilności. Jak mówi prezes: uczyni to ich potrzeby transportowe znacznie łatwiejszymi niż dotychczas. Pozwoli skupić się na realizacji nie tylko celów biznesowych, ale również spełnianiu swoich pasji.

Co w tym innowacyjnego?

Po pierwsze, platforma E-GMP.S marki Kia jest idealnie dostosowana do potrzeb modeli z rodziny PBV. Usprawnia ich rozwój dzięki zestandaryzowanym komponentom i jednocześnie zapewnia różnorodną wielkość samochodów. Po drugie, Kia zamierza poprawić zarówno obsługę klienta, jak i zwiększyć wydajność dzięki nowej fabryce modeli z rodziny PBV (zakład EVO). Planuje budowę centrum, w którym będą powstawały zabudowy do modeli PBV. To zapewni ich wysoką jakość i kompleksowe wsparcie dla klientów, zapewni gwarancję i usługi posprzedażne. Po trzecie, Kia rozszerza ekosystem oprogramowania. Otwiera dostęp do danych, umożliwia partnerstwa zewnętrzne i wspiera skalowalny system aplikacji w celu usprawnienia łączności i poprawy komfortu użytkowników.

O platformie słów kilka

Platforma „Electric-Global Modular Platform for Service” (E-GMP.S) jest platformą zaprojektowaną na potrzeby konstrukcji samochodów z rodziny PBV. Jest pierwszą taką w Hyundai Motor Group. Jej konstrukcja opiera się na mocnych stronach istniejącej platformy konstrukcyjnej samochodów elektrycznych, E-GMP. Jednocześnie kładzie nacisk na zaspokajanie oczekiwań klientów biznesowych i nabywców samochodów typu PBV. Podstawą tej innowacji jest „Zintegrowana Architektura Modułowa” (IMA), która standaryzuje podstawowe komponenty, takie jak akumulatory i silniki. To podejście usprawnia rozwój samochodów, obniża koszty i ostatecznie zwiększa konkurencyjność na rynku.

Platforma E-GMP.S wykorzystuje koncepcję deskorolki. Umożliwia połączenie różnych rodzajów górnej części nadwozia z płaskim podwoziem. Ta wszechstronność pozwala marce Kia na opracowanie szerokiej gamy pojazdów typu PBV, które będą należeć do różnych segmentów rynku, od modeli małych do dużych. Ponadto, Kia opracowała tzw. Flexible Body System. To innowacyjna technologia, która umożliwia modułowy montaż elementów nadwozia, podobny do układania puzzli. Ta możliwość pozwala skutecznie odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów. Oferuje standardowe modele, w tym wersje Passenger, Cargo, Chassis-Cab, WAV (Wheelchair Accessible Vehicle) i Family. Będzie też oferować modele w specjalnych wersjach zabudowy. Mowa o takich jak Crew, Drop Side, Box Van, Freezer Box, Prime (model oparty na wersji Passenger) i Light Camper.

Układ napędowy i fabryka

Jeśli chodzi o układ napędowy pojazdów typu PBV, Kia będzie stosować w nich zaawansowane układy elektryczne znane z samochodów elektrycznych. Pozytywnie wpłynie to na maksymalizację produktywności i wydajności operacyjnej. Ponadto, Kia zapewnia komfort użytkowania aut typu PBV dzięki solidnej gwarancji. Obejmie ona zarówno modele standardowe, jak i przebudowane. Ważne jest także innowacyjne podejście do usług serwisowych, które wykorzystują dane pojazdu w celu znacznego skrócenia przestojów.

Aby zoptymalizować produkcję, Kia uruchomiła specjalną fabrykę pojazdów typu PBV znaną jako „EVO Plant”. W fabryce tej stosuje się elastyczny i wydajny proces produkcji.  Wykorzystuje on zarówno systemy przenośnikowe, jak i oparte na komórkach. Kia planuje również utworzenie centrum produkcji zabudów, aby dostarczać pojazdy na zamówienie. Celem jest oszczędzenie klientom czasu i pieniędzy przy jednoczesnej minimalizacji odpadów. Centrum to będzie dostarczać wysokiej jakości przebudowane samochody w pełni objęte gwarancją marki Kia.

W oparciu o opinie klientów biznesowych na rynku globalnym, Kia nadal będzie rozwijać platformę biznesową PBV poprzez współpracę z głównymi producentami zabudów na świecie, takimi jak BraunAbility, oraz partnerami tworzącymi oprogramowanie, takimi jak 42dot i Samsung Electronics.

Kia zastosowała w pojazdach typu PBV system informacyjno-rozrywkowy oparty na systemie operacyjnym Android Automotive (AAOS), aby zaoferować maksymalnie szeroki zakres usług aplikacji i poprawić użyteczność dla partnerów biznesowych. Aby zapewnić klientom bezproblemową obsługę, Kia koncentruje się na zintegrowanej dostawie pojazdów i rozwiązań, które zwiększą wydajność biznesową. W wypadku tradycyjnych lekkich pojazdów użytkowych (LCV) było to trudne. Kia nawiązuje również partnerstwa z różnymi klientami i firmami, aby umocnić platformę biznesową PBV. Godna uwagi współpraca z Samsung Electronics rozszerza platformę IoT Samsunga i SmartThings Pro na pojazdy typu PBV marki Kia. Tym samym zapewnia klientom biznesowym połączenie samochodów z ekosystemem IoT w miejscu pracy.

Kia PV5 w trzech wersjach. Czym się różnią?

PV5 Passenger

PV5 Passenger jest wyposażone w najnowsze funkcje, które zapewniają komfort. Pozwala to na płynną zamianę między użytkowaniem biznesowym a prywatnym.

Obejmują one udogodnienia dla pasażerów, przestronne wnętrze i ogromną przestrzeń ładunkową, podnoszoną pokrywę bagażnika oraz składane i chowane siedzenia. Platformę typu „open source” zaprojektowano tak, aby ułatwić montaż i korzystanie z różnych akcesoriów, które znacznie zwiększają komfort pasażerów.

Wnętrze PV5 Passenger ma trzy rzędy siedzeń i oferuje liczne możliwości konfiguracji układu foteli. Na przykład w sytuacji 2-3-0, gdy pierwszy i drugi rząd są wykorzystywane do siedzenia, trzeci rząd foteli można złożyć, a jego miejsce wykorzystać jako przestronny przedział bagażowy, uzupełniony przez dolną i boczne półki na bagaż, w celu optymalnego wykorzystania przestrzeni.

Złożenie i schowanie siedzeń drugiego rzędu w połączeniu z płaską podłogą tworzy idealne rozwiązanie podczas weekendowego wypadu na kemping. W układzie siedzeń 1-2-3 przestrzeń po prawej stronie kierowcy również może służyć jako miejsce do przechowywania bagażu. W trakcie rozwoju działalności związanej z samochodami typu PBV, Kia współpracowała z globalnymi partnerami. Dzięki temu zapewnia dziś, że PV5 będzie jak najbardziej odpowiednie do ich potrzeb. Na przykład, współpraca z Uberem od wczesnych etapów rozwoju PV5 przyniosła szczególną uwagę na funkcje ważne z punktu widzenia użytkowników Ubera. W rezultacie PV5 będzie mogło być wykorzystywane w wielu sytuacjach przez klientów Ubera. Pojazd powinien kwalifikować się do wielu usług świadczonych przez tego przewoźnika. Kia planuje także zaangażować się w dyskusje o współpracy, aby pomóc kierowcom i partnerom flotowym. Chce dowiedzieć się jak najwięcej o wykorzystaniu samochodów użytkowych.

PV5 Cargo

PV5 Cargo oferuje klientom szeroki wybór dzięki trzem specyfikacjom nadwozia – o standardowej długości, przedłużone i z wysokim dachem. Odmiana z wysokim dachem jest również dostępna w wersji z wygodnym przejściem z kabiny do części ładunkowej. Maksymalna przestrzeń ładunkowa liczy 5,1 m³. Zapewnia konkurencyjną ładowność w porównaniu z tradycyjnymi lekkimi pojazdami użytkowymi i jest w stanie pomieścić dwie europalety. Nisko położony stopień przestrzeni ładunkowej, znajdujący się jedynie 419 mm nad ziemią, sprawia, że PV5 Cargo minimalizuje obciążenie związane z załadunkiem i rozładunkiem towarów.

Wersje o standardowej i przedłużonej długości nadwozia zaprojektowano z typowym układem dwóch miejsc i z opcjonalnym dla trzech osób. Odmiana z wysokim dachem seryjnie posiada dodatkową konsolę dachową. W układzie dwumiejscowym jest dostępna unikatowa specyfikacja z wygodnym przejściem z kabiny do części ładunkowej. Obejmuje chowany w podłodze fotel pasażera i przegrodę z przesuwanymi drzwiami, zapewniające łatwiejszy dostęp do przestrzeni ładunkowej.

Nowe jest podejście do aranżacji przestronnej przestrzeni ładunkowej PV5 Cargo. Opcjonalny system montażu L-track zapewnia niespotykany dotąd poziom funkcjonalności. Podobnie zresztą jak wszechstronna platforma do przechowywania w PV5 Passenger. System ten można zamontować w całej przestrzeni ładunkowej, z dwoma rzędami szyn po jej każdej stronie i wzdłuż podsufitki. Dodatkowo mamy jeden rząd szyn na ściance działowej (opcja dostępna wyłącznie w wariancie z przegrodą z przesuwanymi drzwiami). Szyny obejmują przesuwane pierścienie mocujące, które można umieścić w różnych miejscach, aby skutecznie zabezpieczyć ładunek.

Gniazdo funkcji V2L dostępne w przedziale ładunkowym zapewnia wygodny dostęp do zasilania, zwiększając wydajność pracy. Ogromne możliwości gromadzenia i analizy danych dodatkowo zwiększają wydajność floty PV5. Wykorzystanie danych umożliwia planowanie serwisu, zmniejsza liczbę wypadków i koszty napraw. Ponadto zapewnia szybsze rozwiązywanie problemów i minimalizuje przestoje. Kia współpracuje z dostawcami usług zarządzania flotą, aby zwiększyć komfort użytkowania PV5 poprzez generowanie wysokiej jakości danych. Są one udostępniane w formacie API w celu poprawy kontroli stanu technicznego samochodu i zwiększenia wyników biznesowych.

PV5 w wersji podwozie z kabiną

PV5 w wersji podwozie z kabiną jest przystosowane do różnych odmian zabudowy. Ta odmiana PV5 jest dostarczana jako niekompletny pojazd z kabiną, wykorzystujący przednią część nadwozia PV5 Cargo.

Płaska konstrukcja podwozia z bocznymi wzmocnieniami chroniącymi akumulator w razie kolizji. Dodatkowe uchwyty do montażu zabudowy (wywrotka, skrzynia itp.) umożliwiają maksymalną indywidualizację rodzaju zabudowy – od wersji Drop Side do Freezer Box. Długość pojazdu wynosząca 4525 mm zapewnia szeroki wybór niestandardowych rodzajów zabudowy.

Czy jeszcze jakieś wersje Kia PV5 będą dostępne?

Do wyboru będzie wiele odmian zabudowy PV5. Ich dostarczaniem zajmie się zarówno marka Kia, jak i firmy partnerskie, które zajmują się tworzeniem zabudów. Dwa z wielu pierwszych dodatkowych wariantów zabudowy to np. PV5 Crew. Oferuje on różne opcje zabezpieczania ładunku, takie jak punkty mocowania i szyny L. Wspomnijmy jeszcze o PV5 Wheelchair Accessible Vehicle (WAV), który poprawia mobilność użytkowników niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Elastyczność w doborze zabudowy oferowana przez PV5 i platformę E-GMP.S sprawia, że samochód można dostosować praktycznie do każdego rodzaju zastosowania.

PV5 Crew to flagowy model zabudowy opracowany przez firmę Kia. Odmiana ta jest wyposażona w różne opcje zabezpieczania ładunku, takie jak punkty mocowania i szyny L. Wcześniej były dostępne tylko poprzez modyfikacje zewnętrzne, lecz teraz dostarcza je Kia obejmując gwarancją.

Ponadto, na rynek mają zostać wprowadzone również wersje Drop Side, Box Van i Freezer Box. Plan ciągłego rozszerzania oferty zabudów obejmuje także samochody kempingowe i opcje wyjątkowe, przygotowywane na zamówienie klientów indywidualnych.

Kia opracowała również model PV5 WAV (Wheelchair Accessible Vehicle), aby rozwiązać problem poruszania się osób, które korzystają z wózków inwalidzkich, ich rodzin i opiekunów, a także kierowców. Aby poprawić dostęp do auta, powstało boczne wejście, umożliwiające zarówno zwykłym pasażerom, jak i użytkownikom na wózkach inwalidzkich wsiadanie do samochodu przez to samo wejście. Zapewnia to nie tylko równe traktowanie wszystkich osób, ale również zwiększa komfort. Łatwiejszy i bezpieczniejszy dostęp do auta z chodnika gwarantuje szybko działająca i wygodna w obsłudze rampa o nośności do 300 kg. PV5 WAV oferuje również przyjazny dla użytkownika, uniwersalny system mocowania pasów dla wózków inwalidzkich. Zapewnia widoczność do przodu dzięki dostępowi do siedzeń drugiego rzędu. Większą wygodę podróżowania dla pasażerów towarzyszących zapewniają podnoszone siedzenia w trzecim rzędzie. Ułatwiają wsiadanie zarówno osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim, jak i osobie towarzyszącej.

Kia PV5 WAV została zaprojektowana nie tylko po to, aby dostarczyć klientom samochód do celów biznesowych, ale przede wszystkim zapewnić większą swobodę mobilności osobom z niepełnosprawnością fizyczną. Kia zamierza dostarczać jeszcze bardziej zoptymalizowane pojazdy typu PBV poprzez współpracę z firmami, które od lat zajmują się produkcją zabudów dostosowanych do różnych potrzeb.

Akumulatory i układy napędowe

Do wszystkich wersji PV5 będzie oferowany akumulator gromadzący. Do wyboru, 51,5 kWh lub 71,2 kWh energii elektrycznej, z dodatkową opcją akumulatora gromadzącego 43,3 kWh energii elektrycznej dla modelu PV5 Cargo. Silnik z przodu o mocy 163 KM (120 kW), generujący moment obrotowy 250 Nm. Zasięg do 400 km zależny od specyfikacji, z możliwością szybkiego ładowania w ciągu 30 minut.

Akumulatory, które gromadzą 51,5 kWh lub 71,2 kWh energii elektrycznej są typu NCM. Akumulator do PV5 Cargo, który gromadzi 43,3 kWh to typ LFP. Ten akumulator również napędza znajdujący się z przodu silnik o mocy 163 KM (120 kW), który generuje maksymalny moment obrotowy o wartości 250 Nm.

Zestaw akumulatorów „cell-to-pack” w PV5 eliminuje potrzebę montowania ich w moduły. Bezpośrednia integracja ogniw z akumulatorem przekłada się na lepszą efektywność energetyczną. PV5 Passenger z akumulatorem 71,2 kWh dysponuje zasięgiem do 400 km. Szybkie ładowanie akumulatora PV5 od 10% do 80% zajmuje 30 minut.

Kilka słów o stylistyce, kolorach i wykończeniu

Nowoczesny design PV5 jest inspirowany nagradzaną filozofią designu marki Kia „Przeciwieństwa, które się uzupełniają”. Wychodząc poza stylistykę tradycyjnych samochodów użytkowych, Kia PV5 oferuje świeżą estetykę. Taką, która podkreśla elastyczność i modułowość zabudowy.

PV5 łączy elegancką górną część nadwozia z solidną i techniczną dolną częścią. Charakterystyczne oświetlenie do jazdy dziennej płynnie integruje się ze słupkiem A. Czarne osłony nadkoli o geometrycznym kształcie i progów sygnalizują uniwersalny charakter auta. Solidne dolne narożniki zderzaka są wymienne i pełnią funkcję zarówno estetyczną, jak i ochronną.

Konstrukcja PV5 odgrywa również kluczową rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa. Ze szczególnym uwzględnieniem poprawy widoczności do przodu i na boki dzięki nisko przebiegającej linii szyb i dużym powierzchniom przeszklonym..

Kia PV5 wprowadza innowacje niemal w każdym obszarze, w tym także poprzez wykorzystanie kolorów, materiałów i wykończenia.

Zespół projektowy marki Kia opracował dla PV5 żywe kolory zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz auta. Trwałe, łatwe do czyszczenia i zrównoważone materiały nie tylko zwiększają funkcjonalność, ale także znacznie poprawiają jakość wykończenia.

Kabiny wszystkich trzech modeli PV5 charakteryzują się paletą kolorów inspirowanych naturą, w tym Deep Navy, Dove Gray, Espresso Brown, Terracotta Brown i Iceberg Green. PV5 Passenger wprowadza również cztery nowe kolory nadwozia. Są to: Soft Mint Gloss, Lakehouse Gray Gloss, Frost Blue Gloss i, dostępny wyłącznie na rynku koreańskim, Steel Gray Matte. Kia po raz pierwszy wykorzystała również innowacyjne, przyjazne dla środowiska materiały, w tym termoplastyczną olefinę (TPO). Stanowi ona trwałą i łatwą do czyszczenia alternatywę dla polichlorku winylu (PVC). Tapicerka siedzeń może być wykonana również z biopoliuretanu (PU).

Kia PV5: co znajdziemy we wnętrzu?

Wnętrze PV5 wykorzystuje koncepcję „open space’u”. Zapewnia przestrzeń i oferuje gamę innowacyjnych rozwiązań do przechowywania. Takie zagospodarowanie wnętrza maksymalizuje jego funkcjonalność poprzez optymalne wykorzystanie przestrzeni.

Wszystkie trzy warianty PV5 mają strefę kierowcy zoptymalizowaną pod kątem jego potrzeb. Efektywne wykorzystanie przestrzeni zapewnia geometryczny projekt kabiny. Bardzo nisko przebiegająca dolna linia szyb daje optymalną widoczność. Przestrzenie do przechowywania znajdują się zarówno u góry, jak i u dołu kabiny. Uproszczona grafika tablicy rozdzielczej tworzy minimalistyczną atmosferę, podczas gdy układ sterowania zapewnia kierowcy całkowite skupienie się na drodze.

Kia PV5 umożliwia użytkownikom tworzenie niestandardowych konfiguracji i rozwiązań zagospodarowania kabiny. Usprawniają zarówno pracę, jak i czas wolny. Moduły i wykończenie wnętrza powstają na zamówienie można zoptymalizować w celu dalszej poprawy użyteczności. Na potrzeby PV5 zaprojektowano wyposażenie „Kia AddGear”. Umożliwia klientom dostosowanie wnętrza auta za pomocą modułowych akcesoriów, które przypominają meble projektowane na zamówienie. Innowacyjny system oferuje łatwe dodawanie lub modyfikowanie komponentów nawet po zakupie auta, co poprawia komfort użytkowania.

Dzięki funkcjonalnym strefom przechowywania AddGear w kabinie, Kia wprowadza nową jakość w zakresie możliwości dostosowania schowków do indywidualnych potrzeb. Z różnymi miejscami do przechowywania w obrębie każdego z nich. W modelu Passenger schowki znajdują się po lewej stronie fotela kierowcy, z tyłu konsoli podłogowej, na uchwycie pomocniczym trzeciego rzędu siedzeń i w przestrzeni bagażowej.

W PV5 Passenger (przy konfiguracji siedzeń 2-3-0) schowki rozmieszczono w kilku obszarach. Mieszczą się na tablicy rozdzielczej, w konsoli podłogowej, w fotelach kierowcy i pasażera oraz w całym drugim i trzecim rzędzie siedzeń, a także w bagażniku. W drugim rzędzie siedzeń pasażerowie mają do dyspozycji podnóżek i wygodnie umieszczone porty USB (po bokach oparcia fotela kierowcy). Do wyboru są stałe lub przesuwane szyby w drzwiach drugiego rzędu. Inne przyjazne dla użytkownika funkcje obejmują m.in. siatki bagażowe, które ułatwiają przechowywanie drobiazgów.

Funkcje technologiczne i łączność ze światem

PV5 ma duży wyświetlacz, niespotykany w innych lekkich pojazdach użytkowych. Mamy tu 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników i 12,9-calowy dotykowy ekran systemu multimedialnego. Kia PV5 jest również wyposażona w technologię Digital Key 2.0 (NFC+BLE+UWB), która znacząco ułatwia dostęp do samochodu.

System IVI (In-Vehicle Infotainment) opiera się na systemie Android Automotive OS. Sklep z aplikacjami daje dostęp do wielu aplikacji biznesowych. Aktualizacje Over-the-Air (OTA) zapewniają najnowsze oprogramowanie komputera pokładowego, systemów zarządzania pracą akumulatora i innych funkcji oraz gwarantują korzystanie z samochodu zawsze wyposażonego w najnowsze oprogramowanie przez cały okres eksploatacji. Od zakupu aż do utylizacji. Funkcja Vehicle-to-Load (V2L) jeszcze bardziej rozszerza możliwości użytkowników aut elektrycznych i zwiększa wszechstronność Kia PV5. Kiedy Kia PV5 trafi do sprzedaży i na których rynkach w pierwszej kolejności? Sprzedaż PV5 ruszy w Korei i Europie w drugiej połowie 2025 roku. Następnie, w 2026 roku, samochód zadebiutuje na kolejnych rynkach. Produkcja modeli z zabudową wystartuje na przełomie 2025 i 2026 roku. Przyjmowanie zamówień na rynkach koreańskim i europejskim rozpocznie się już w pierwszej połowie tego roku.

Specyfikacja techniczna Kia PV5

WersjaPassenger (2-3-0)Cargo (Long)
Długość4 695 mm4 695 mm
Szerokość11 895 mm1 895 mm
Wysokość  1 923 mm z anteną 1 899 mm bez anteny    1 923 mm z anteną 1 899 mm bez anteny  
Rozstaw osi2 995 mm2 995 mm
Akumulator71,2 kWh / 51,5 kWh71,2 kWh / 51,5 kWh / 43,3 kWh
Maks. moc / maks. moment obrotowy163 KM (120 kW) /
250 Nm
163 KM (120 kW) /
250 Nm
Szybkie ładowanie  (10-80%)30 min30 min
Zasięgdo 400 kmdo 400 km
Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź