Goodyear przeprowadził pierwszą integrację swojego systemu TPMS Heavy Duty z platformą innej firmy, Hiboo.
Ten krok zapewni użytkownikom rozwiązań Hiboo dostęp do ujednoliconych informacji o stanie opon i osiągów pojazdu, a pozyskana wiedza pozwoli zwiększyć wydajność operacyjną flot poprzez optymalizację prac konserwacyjnych.
Hiboo specjalizuje się w obsłudze flot pracujących w trudnym terenie, tzw. OTR (ang. off-the road). Floty takie, podobnie jak zwykłe firmy transportowe, nieustannie dążą do poprawy wydajności. Aby to osiągnąć muszą unikać nawet najprostszych błędów, np. niewłaściwego ciśnienia w oponach, które może spowodować awarie i nieoczekiwane przestoje maszyn, narażając przedsiębiorstwo na wysokie koszty. Kluczem do zminimalizowania ryzyka wystąpienia takich problemów jest integracja danych.
Płynne udostępnianie danych z Hiboo
Ponieważ integracja danych jest przełomem w zarządzaniu flotą, Goodyear dostosował swoje systemy, aby zapewnić ich płynną konsolidację z istniejącą infrastrukturą floty, niezależnie, czy chodzi o nowe czy używane pojazdy, co pozwala wykorzystać pełen potencjał informacji o oponach.
System Goodyear TPMS Heavy Duty umożliwia monitorowanie ciśnienia i temperatury w oponach, a także wykrywa ubytki powietrza i problemy mechaniczne. Współpraca z francuską firmą Hiboo i jej platformą integracji danych, uzupełnia ofertę Goodyeara o zaawansowane możliwości analizy i zarządzania danymi. Informacje, takie jak lokalizacja, odczyty i alerty z systemu Goodyear TPMS Heavy Duty, są przesyłane do platformy Hiboo, oferując użytkownikom ujednolicony obraz stanu opon i osiągów pojazdu.
Najświeższe informacje
– Integracja danych zbieranych przez system Goodyear z platformą Hiboo zapewnia menedżerom kompleksowy przegląd wydajności flot. Jednocześnie klienci mogą nadal korzystać z aplikacji Goodyear FleetHub i Goodyear DriverHub w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji o oponach, zapewniając sobie wszystkie niezbędne narzędzia do skutecznego zarządzania flotą – mówi Yves Sinner, dyrektor ds. rozwiązań w zakresie zarządzania produktami w Goodyearze.
Dzięki połączeniu systemów, Goodyear może wysyłać alerty dotyczące opon bezpośrednio na platformę Hiboo, a klienci otrzymują te informacje w czasie rzeczywistym. Pozwala to menedżerom flot na aktywne rozwiązywanie problemów związanych z oponami i zapobieganie przestojom.
– Wykorzystując wszystkie posiadane informacje, menedżerowie flot mogą podejmować świadome decyzje, zwiększając bezpieczeństwo i wydajność operacyjną, jak nigdy dotąd – dodał Clément Bénard, dyrektor generalny Hiboo.