sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDHL eCommerce Polska i Żabka rozwijają współpracę

DHL eCommerce Polska i Żabka rozwijają współpracę

DHL eCommerce Polska nawiązało bezpośrednią współpracę z siecią sklepów Żabka. Umowa pozwoli zwiększyć efektywność sieci DHL POP oraz zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami. Będzie to również współpraca dająca możliwość realizacji wspólnych działań promocyjnych i komunikacyjnych.

DHL obsługuje przesyłki w zdecydowanej większości z ponad 10 000 sklepów sieci Żabka. A są to przesyłki stanowią ważne ogniwo sieci punktów obsługi paczek (DHL POP) i automatów paczkowych (DHL POP BOX). Natomiast sieć out of home delivery (OOH) DHL eCommerce ma w Polsce już ponad 18 tysięcy punktów.

Współpraca bezpośrednia

Podjęto istotną decyzję biznesową o zmianie modelu współpracy. Będzie to współpraca bezpośrednia stwarzająca Żabce i DHL większe możliwości realizacji wspólnych działań i rozwoju. Ponieważ przejście na taki model współpracy zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami oraz podniesienie efektywność sieci, dlatego też będzie to gwarancja optymalizacji prac w obszarze IT.

– Współpracę z Żabką oparliśmy na wieloletnim, trwającym od 2017 roku partnerstwie, które doskonale się rozwija, przynosząc obopólny sukces biznesowy. W minionych latach obserwowaliśmy znaczące wzrosty wolumenów naszych paczek obsługiwanych w Punktach Obsługi Paczek DHL. Ich lokalizacja znajduje się w popularnych i cenionych przez konsumentów sklepach sieci Żabka. To stanowiło dla nas jasny sygnał do rozwoju współpracy – komentuje Michał Żurański, menedżer ds. operacji i rozwoju OOH DHL eCommerce Polska.

Innowacyjne rozwiązania DHL eCommerce Polska

DHL i Żabkę łączy duża uważność na potrzeby rynku i innowacyjność w proponowaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby klientów. Ponieważ klienci wybierając dostawy poza domem ze względu na dopasowanie tego modelu obsługi przesyłek do ich stylu życia, dlatego też DHL i Zabka odpowiadają na ich potrzeby. Czynniki, które decydują o rosnącej popularności rozwiązań OOH to możliwość załatwienia kilku spraw w jednym miejscu oraz , dogodne lokalizacje.

Podmioty będą kontynuowały swoją współpracę, a punkty POP DHL będą nadal zlokalizowane w sklepach sieci Żabka. Usługi DHL w Żabkach w minionych latach sukcesywnie udoskonalano – można nadawać i odbierać przesyłki, także bez etykiety oraz za pobraniem.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź