wtorek, 22 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościCircle K pomogło uratować ponad 127 000 paczek z żywnością

Circle K pomogło uratować ponad 127 000 paczek z żywnością

Circle K we współpracy z aplikacją Too Good To Go pomogło uniknąć zmarnowania mnóstwa żywności. Klienci kupili pełnowartościowe gotowe dania i produkty spożywcze z krótkim terminem przydatności. Dzięki temu partnerzy zapobiegli zbędnemu zużyciu 102 000 litrów wody czy niepotrzebnemu wykorzystaniu 35 hektarów pól. Polacy nabyli aż 127 000 paczek niespodzianek z Circle K za ułamek ich wartości.

Too Good To Go to aplikacja pozwalająca na przekazywanie nadwyżek żywności, które w przeciwnym razie zostałyby wyrzucone. Zainteresowane osoby mogą w bardzo atrakcyjnej cenie kupić wypieki, napoje czy nawet gotowe dania. Korzystnie działa to nie tylko na ich budżet domowy, ale także pozwala zapobiegać marnowaniu żywności.

Efektem działań angażujących klientów stacji Circle K są realne korzyści dla planety. Udało się dzięki niej uniknąć zbędnego wykorzystania wody. Jej ilość wystarczyłaby do napełnienia aż 638 944 wanien a także nie trzeba było zbędnie wykorzystać gruntów o powierzchni odpowiadającej 1363 kortów tenisowych.

Zainstaluj aplikację i idź na Circle K

Małe działania każdego z nas mogą więc przełożyć się na realne rezultaty. Dzięki współpracy sieci Circle K z Too Good To Go każdy może niezwykle łatwo wziąć udział w tej inicjatywie. Wystarczy pobrać darmową aplikację Too Good To Go, zarezerwować Paczkę Niespodziankę z Circle K a następnie odebrać ją na stacji we wskazanym czasie. Niewielki koszt paczki będzie też pozytywnie działał na domowy budżet.

Przeciwdziałanie marnowaniu żywności to nie jedyne działania prowadzone przez sieć Circle K zarówno w Polsce, jak i globalnie. Sieć stale pracuje nad redukcją zużycia energii elektrycznej na swoich stacjach. Jej celem jest także poprawa jakości produktów własnych i ich opakowań.

Działania na rzecz lepszej przyszłości to nie tylko troska o planetę, ale przede wszystkim o jej mieszkańców. Dlatego już od wielu lat Circle K prowadzi kampanię „Kawa z mocą pomagania”. W jej ramach 10% zysku ze sprzedaży kawy wraz z kartą programu lojalnościowego EXTRA zostaje przekazanych na wsparcie programu lub akcji, które w realny sposób wpływają na poprawę życia lub bezpieczeństwa dzieci. Do takich akcji należało m.in. wsparcie Telefonu Zaufania czy rozwój programu „Sieciaki” realizowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Jego celem jest edukacja w zakresie bezpiecznego korzystania przez dzieci z Internetu, a także profilaktyka związana z sieciowym uzależnieniem.

Globalnie sieć realizuje też inicjatywę „Tydzień życzliwości”. Jej celem jest propagowanie idei uprzejmości i współpracy w relacjach klient-sprzedawca. W inicjatywę mogą włączyć się także inne firmy, które regularnie współpracują z klientami i chcą propagować tę ideę.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź