Bosch i Inter Cars ponownie uruchamiają międzynarodową akcję promocyjną. Skierowana jest do klientów we wszystkich krajach, w których Inter Cars prowadzi działalność operacyjną.
To już kolejna edycja wiosennej inicjatywy, którą Inter Cars organizuje z jednym ze swoich wiodących dostawców. W tym roku akcja trwa od kwietnia do czerwca i obejmuje takie produkty jak hamulce, filtry, rozrząd oraz wycieraczki firmy Bosch, które klienci zakupią w sieci sprzedaży Inter Cars. Zarówno w tradycyjnej formie, jak i za pośrednictwem Inter Cars e-Catalog.
„Poprzednie edycje cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem we wszystkich krajach, w których uruchomiliśmy akcję. Klienci chwalili sobie przejrzyste zasady, proste mechanizmy, ale i ciekawą paletę nagród, które mogli zdobyć. Wierzymy, że w tym roku inicjatywa również spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów – mówi Rafał Jaskułka, zastępca dyrektora ds. międzynarodowego wsparcia sprzedaży w Inter Cars.
– Inter Cars jest czołowym dystrybutorem części samochodowych w Polsce i jednym z najważniejszych partnerów handlowych dla Boscha w Europie. Nasza współpraca rozpoczęła się pod koniec lat 90. i z sukcesem trwa do dziś – mówi Paweł Hańczewski, dyrektor działu Automotive Aftermarket na Europę Środkowo-Wschodnią.
Akcja rozpoczęła się w kwietniu i potrwa trzy miesiące lub do wyczerpania zapasów nagród. Aby zostać jej laureatem wystarczy dokonać zakupu premiowanego asortymentu firmy Bosch w kwocie 1 000 zł netto. Zakup ten upoważnia do zakupu zestawu bitów za 1 zł netto (indeks: 2 607 017 723).
To kolejna i na pewno nie ostatnia akcja Inter Cars i Boscha o charakterze międzynarodowym. Wiodący producent od wielu lat angażuje się w działania największego dystrybutora części w Europie Środkowo-Wschodniej. Dostarcza nie tylko najwyższej klasy części zamienne, ale również szkolenia techniczne, sprzęt do wyposażenia warsztatu czy wspierając społeczne inicjatywy Inter Cars, m.in. konkurs Young Car Mechanic.