czwartek, 6 listopada, 2025
Strona głównaAktualnościAlicja Górka dyrektorem komunikacji regionie East w Grupie Renault

Alicja Górka dyrektorem komunikacji regionie East w Grupie Renault

1 września 2025 r. Alicja Górka objęła stanowisko dyrektora komunikacji w regionie East w Grupie Renault. Będzie raportowała do Fabiena Goulmy, dyrektora zarządzającego East.

Alicja Górka będzie odpowiedzialna za wdrażanie globalnej strategii komunikacyjnej marek Grupy Renault (Renault, Dacia, Alpine, Mobilize) w Polsce, Czechach, Słowacji i Krajach Bałtyckich. Do jej zadań będzie też należało promowanie wprowadzenia na rynek samochodów i usług wszystkich marek. Zadba o wzmacnianie wizerunku marek, komunikację z dziennikarzami i środowiskiem opiniotwórczym. Będzie również koordynować komunikację wewnętrzną.

Dotychczas pełniąca tę funkcję Agata Szczech pozostanie w Renault Polska do 31 grudnia 2025 r. jako Ambasadorka Projektów Wizerunkowych Grupy Renault.

W imieniu całej Grupy Renault chciałbym serdecznie podziękować Agacie za jej wielki i znaczący wkład na przestrzeni wielu lat. Jej niezachwiane zaangażowanie i nieustająca motywacja znacznie poprawiły wizerunek i zrozumienie naszych marek wśród dziennikarzy i administracji państwowej. Agata będzie nadal odgrywać ważną rolę w nadchodzących miesiącach, dbając o silne relacje firmy z naszymi partnerami w różnych obszarach. Z radością witam również Alicję w naszym zespole. Jestem przekonany, że jej doświadczenie i osobowość idealnie wpiszą się w nasze wartości i dynamiczne podejście do rynku motoryzacyjnego – powiedział Fabien Goulmy, dyrektor zarządzający East.

Alicja Górka – ponad 20-letnie doświadczenie w komunikacji

Alicja Górka przez ostatnie dwa lata była odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji marki Volvo. Wcześniej pracowała w agencjach PR, także międzynarodowych, jak Havas PR Warsaw czy Weber Shandwick oraz w administracji publicznej.

Jej ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe obejmuje głównie strategiczne doradztwo komunikacyjne, doradztwo antykryzysowe oraz prowadzenie szkoleń medialnych. Planowała oraz odpowiadała za zarządzanie kampaniami komunikacyjnymi. Także w zakresie wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju dla firm z sektora logistyki i motoryzacji, finansów i usług profesjonalnych, technologii, nieruchomości oraz FMCG.

Agata Szczech jest związana z Renault Polska od ponad 34 lat. Od 1995 roku pełniła funkcję dyrektora komunikacji. Wdrożyła wiele innowacyjnych projektów, takich jak program edukacyjny „Bezpieczeństwo dla wszystkich”. Za swoje działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach otrzymała wiele nagród, w tym trzy medale państwowe. Teraz Agata Szczech będzie proponować i opracowywać projekty mające na celu wzmocnienie ekspozycji marek Grupy w krajach East. Obejmuje to współpracę z firmami i organizacjami z sektora komunikacji, edukacji i branży eventów.

Powiązane artykuły

OBSERWUJ NAS!

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Tiktok

 

CZYTAJ NAJNOWSZY NUMER

Zapisz się do newslettera


Zrównoważony rozwój

Opinie

Po godzinach

Zapowiedź